Nasza szkoła jest kolorowa i wesoła! Przyjazna dzieciom!

"Shall we play a game?" "The Non-Formal and The Digital Classrooms for Inclusion" ERASMUS +

Program Erasmus +

"Shall we play a game?"

Rekrutacja do mobilności do Chorwacji

Zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych do pierwszej mobilności w projekcie - w szkole partnerskiej w Chorwacji uczniów obecnych klas 7 i 8, w szczególnosci uczniów aktywnie zaangażowanych w działania lokalne. Dokumenty należy dostarzcyć do koordynatora projektu Katarzyny Drabarek s. 211 lub mailem katarzyna.drabarek@sp6siedlce.onmicrosoft.com Termin: 31.10.2021r. Rekrutacja została również ogłoszona jako zadanie dla uczniów zaangażowanych w działania eTwinning na zespole Teams "eTwinning Shall we play a game? Erasmus+ 2020".

Regulamin rekrutacji:

Regulamin_rekrutacji_i_uczestnictwa.pdf

Ankieta dla kandydatów

Ankieta_dla_kandydatow_Chorwacja.pdf

DNI ERASMUSA 2021

 

DZIEŃ GIER PLANSZOWYCH

 

"Shall we play a game?" Nazwa naszego erasmusowego projektu świetnie współgra z Dniem Gier Planszowych. Na zajęciach projektowych gra planszowa w wersji MAXI. Po drodze gracze muszą odpowiedzieć na pytania dotyczące danej dziedziny. U nas oczywiście pytania związane z ERASMUSEM. Gra uczy współpracy w grupie i dobrej organizacji. Jest jedną z form aktywnego i pożytecznego spędzania czasu.

V BIEG ERASMUSA

 

Bieg Erasmusa za nami a tu taka niespodzianka. W podziękowaniu za udział i zaangażowanie dostaliśmy dyplom a jako jedna ze 100 szkół w Polsce super zestaw sportowy: piłki fitball, rollery, płotki lekkoatletyczne i spadochron do treningów biegowych.

Super sprzęt po biegu Erasmusa jest wykorzystywany na lekcji. Tak właśnie  chłopcy z klasy 7d ćwiczą na W-F pod okiem pani Agnieszki Żydowicz-Chomicz.

DNI ERASMUS+

 

W ramach obchodów Dni Erasmus+ zapraszamy do:

1) obejrzenia wystawy w holu głównym szkoły,

2) wszystkich uczniów do udziału w podchodach z kodami QR.

Instrukcja na tablicy Erasmus+ w holu głównym, życzymy powodzenia!

Poza tym uczniowie Erasmusowi wezmą udział w wideokonferencji z partnerami z projektu "Shall we play a game?" o godz. 12:30 w sali 211. Udanego świętowania!

BIJEMY REKORD POLSKI w Biegu Erasmus

 

Nasz wspaniały ERASMUSOWY DREAM TEAM w składzie pani Agnieszka Żydowicz-Chomicz (kapitan drużyny), pani Katarzyna Drabarek, pani Wioleta Repczuk i pani Urszula Jońska dzielnie stanął do biegu.

Było wspaniale, sportowo, głośno i bardzo energicznie. Wszystko dzięki ogromnemu wsparciu i cudownemu dopingowi naszych uczniów z projektu "SHALL WE PLAY A GAME?"

W tegorocznym #BiegErasmusa wzięło udział ponad 900 4-osobowych drużyn z całego kraju.

Prawie 4000 zawodników po raz piąty stanęło do rywalizacji. Cel był jeden – przebiec, jak najdłuższy dystans w 60 minut.

Więcej informacji na:

ERASMUS

ERASMUS+ "SHALL WE PLAY A GAME?" - SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE

21 czerwca grupa projektowa zorganizowała spotkanie podsumowujące pierwsze pół roku projektu. Były wspomnienia, ewaluacja działań, rozdanie dyplomów, zadanie na wakacje i wspólny czas. Już nie możemy doczekać się wspólnych działań w nowym roku szkolnym.

WYKORZYSTANIE QUIZÓW W PROJEKCIE ERASMUS +

Wykorzystanie quizów przygotowanych przez uczniów w ramach projektu Erasmus+ "Shall we play a game?" o krajach partnerskich w celach edukacyjnych.

 

ROZGRYWKI ONLINE - "Shall we play a game?"

 

W poniedziałek 07.06.2021 nasi uczniowie wzieli udział w międzynarodowych rozgrywakach online z wiedzy o krajach partnerskich z projektu Erasmus+ "Shall we play a game?" - Polsce, Chorwacji, Włoszech, Portugalii i Turcji. Uczniowie ze wszystkich krajów wspólnie stworzyli zestawy pytań pracując na Forum na Twinspace w projekcie eTwinning. Następnie samodzielnie tworzyli ćwiczenia w LearningApps aby w przyjemny i atrakcyjny sposób przyswoić wiedzę. Ostatecznie uczniowie stworzyli zestawy w Kahoot!, które zostały wykorzystane do rywalizacji online. Wszyscy, łącznie z nauczycielami, przeżyli wiele emocji i radości podczas spotkania. A może macie ochotę sprawdzić swoją wiedzę? Zapraszamy serdecznie do wykorzystywania naszych quizów w celach edukacyjnych.

https://view.genial.ly/60c07ccdbc76c80d41a8357f/interactive-content-shall-we-play-a-game-quizzes-about-countries

Easter & Children Day in "Shall we play a game"?

W poniedziałek 29 marca 2021 nauczyciele i uczniowie mieli okazję spotkać się w międzynarodowym projekcie "Shall we play a game?" na nietypową lekcję wielkanocną oraz poznać zwyczaje związane z obchodami Dnia Dziecka w Turcji. Uczniowie pracując w międzynarodowych zespołach rozwiązywali zadania oraz współtworzyli własne pisanki 

Wyniki międzynarodowego głosowania LOGO, PLAKAT, SLOGAN

 

Zwycięskie LOGO pochodzi z Portugalii.
Zwycięski PLAKAT pochodzi z POLSKI. Dziękujemy Małgosi Czapskiej za przygotowanie zwycięskiego plakatu.
Ogromnie się cieszymy i gratulujemy wspaniałego pomysłu.

Zwycięski SLOGAN pochodzi z Chorwacji  i brzmi:
We learn together, we play together, we live together!
Wspólnie uczymy się, bawimy się i żyjemy !

Wszystkim uczniom bardzo dziękujemy za ich zaangażowanie i wspaniałe, kreatywne pomysły.

 

ZAPRASZAMY DO GŁOSOWANIA!

ZAPRASZAMY DO GŁOSOWANIA! - Obrazek 1

ZAPRASZAMY DO GŁOSOWANIA! - Obrazek 2

ZAPRASZAMY DO GŁOSOWANIA! - Obrazek 3

Zapraszamy do udziału w międzynarodowym głosowaniu na LOGO, slogan i plakat naszego projektu Erasmus+ "Shall we play a game?"

https://forms.gle/9u8ZrnhbTvmvCfFu8

 

Wyniki KONKURSU na LOGO w projekcie "Shall we play a game?"

 

Serdecznie gratulujemy fantastycznych pomysłów na logo naszego projektu Erasmus+ "Shall we play a game?"

I  miejsce: Emilia Kaczmarska i Zofia Lisowska - 7c

II  miejsce: Mateusz Michalczuk - 8c

III  miejsce: Maja Jastrzębska - 7c

Uczniowie otrzymają oceny z informatyki oraz wkrótce dyplomy i drobne upominki, o czym zostaną poinformowani indywidualnie. Uczniowie z klas V-VII otrzymają dodatkowe punkty przy rekrutacji na międzynarodowe spotkania zaplanowane w projekcie.

Komisja konkursowa: Daniel Szostek, Leszek Kierklewicz wraz z zespołem do realizacji projektu.

Trzymamy kciuki za międzynarodowe głosowanie, w którym udział weźmie logo z pierwszego miejsca.

KONKURS NA LOGO I PREZENTACJĘ W RAMACH ERASMUS+

 

Zapraszamy do udziału w konkursie na LOGO oraz na prezentację o POLSCE, SIEDLCACH i naszej SZKOLE do projektu Erasmus+ Shall we play a game?

Termin: 31.01.2021 r.

LOGO_Regulamin_Projektu_Erasmus.pdf

POLSKA__SIEDLCE__SZKOŁA_Regulamin_Projektu_Erasmus.pdf

SPOTKANIA NOWOROCZNE Z PARTNERAMI W PROJEKCIE ERASMUS+

W ramach projektu Erasmus+ "Shall we play a game?" w dniu 16.12.2020 r. odbyły się dwa spotkania z partnerami z Włoch, Portugalii, Chorwacji, Turcji i Polski. Uczniowie mieli okazję nawiązać pierwsze kontakty i złożyć sobie życzenia noworoczne. Przed spotkaniem uczniowie przygotowali piękne cyfrowe życzenia na wirtualnej tablicy.

 

 

OGÓLNE INFORMACJE O PROJEKCIE - ERASMUS+

 

 

 

KOLEJNY PROJEKT ERASMUS+ W NASZEJ SZKOLE

 

Nasza szkoła jako główny koordynator uzyskała grant na projekt Erasmus+ o wartości 193800 euro (dofinansowanie dla naszej szkoły wynosi 36810 euro) o tytule: „Zagramy?” – „Shall we play a game?”.

Jesteśmy jedyną szkołą w Siedlcach, której autorski projekt został zakwalifikowany do realizacji przez Agencję Narodową w Konkursie Wniosków 2020.

Projekt zacznie się 1.12.2020 r. i będzie trwał dwa lata. Weźmie w nim udział co najmniej 20 uczniów klas szóstych, siódmych i ósmych. Odbędzie się pięć zagranicznych wyjazdów do szkół partnerskich.

Planowane działania to sześć wymian młodzieżowych z pięcioma europejskimi szkołami: z Turcji, Hiszpanii, Chorwacji, Włoch i Portugalii. Uczniowie w grupach międzynarodowych będą wykonywali różne zadania projektowe, które zapewnią realizację celów projektu. Nauczyciele będą poznawali i wdrażali innowacyjne metody nauczania oparte na gamifikacji. Projekt dotyczy wdrażania/wykorzystania gier i form pracy w terenie oraz wzmacniania kompetencji cyfrowych i językowych uczniów - językiem projektu jest angielski.  

Na wiosnę 2021 roku wszystkie szkoły partnerskie odwiedzą naszą szkołę

Priorytety horyzontalne:

- „Wspieranie szans dla wszystkich z zakresie zdobywania i rozwijania kluczowych kompetencji”

- „Innowacyjne praktyki w erze cyfrowej” 

Głównym pomysłodawcą i koordynatorem projektu jest Pani KATARZYNA DRABAREK. Pani Drabarek posiada duże doświadczenie w realizacji projektów unijnych. Jest koordynatorem trwającego obecnie projektu międzynarodowego Erasmus+ „The Non-Formal and The Digital Classrooms for Inclusion”. Doświadczonym eTwinnerem, wielokrotnie nagrodzonym prestiżową odznaką European Quality Label.

GRATULUJEMY WIELKIEGO SUKCESU!

 

Aktualności

Kontakt

  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 w Siedlcach
    Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 6 w Siedlcach, ul. Sienkiewicza 49
  • 25 794 35 91

Galeria zdjęć